Умови повернення

Умови повернення на Ozone: Ваше задоволення на першому місці!

Ми цінуємо ваш вибір придбати нижню білизну на Ozone і прагнемо забезпечити вашу повну задоволеність кожним покупкою. У випадку, якщо ви з якихось причин не задоволені своїм замовленням, ми надаємо зручні умови повернення. Будь ласка, уважно ознайомтеся з нашими правилами та процедурами повернення нижче:

Умови повернення:

  1. Терміни повернення:

    • Ми приймаємо повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
  2. Стан товару:

    • Повернення приймається лише у випадку, якщо товар не був вдягнутий, не має слідів використання, збережені всі ярлики та упаковка.
  3. Політика обміну:

    • Надаємо можливість обміну товару на аналогічний чи товар вартістю.

Процедура повернення:

  1. Зверніться до нашої служби підтримки:

    • Перед відправленням товару зверніться до нашої служби підтримки для отримання унікального номера повернення та детальних інструкцій.
  2. Підготуйте товар:

    • Запакуйте товар в оригінальну упаковку разом з ярликами та чеком.
  3. Відправлення:

    • Ви можете повернути товар поштою, використовуючи вказану адресу, Як надіслати товар кур’єрською службою Оформіть відправлення за реквізитами: Отримувач - Игорь спехов Телефон - +380 (68) 671 72 28 Вид доставки - склад-двері Нова Пошта. Поштове відділення №14 м.Дніпро, Дніпропетровська область Оплата доставки - коштом відправника Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати або в найближчий магазин Ozone, зазначивши унікальний номер повернення на упаковці.
  4. Отримання та обробка:

    • Після отримання поверненого товару наша команда проведе перевірку та обробку протягом 7 робочих днів.
  5. Сповіщення про повернення:

    • Ми сповістимо вас про рішення з приводу повернення та проведених процедурах на вашу електронну адресу.

Винятки:

  • З міркувань гігієнічної безпеки ми не приймаємо повернення чи обмін нижньої білизни, якщо була порушена упаковка або товар був у вживанні.

  • Повернення коштів здійснюється на той же рахунок, з якого була проведена оплата.

Ми цінуємо вас як наших клієнтів, і наша мета - забезпечити вас якісними товарами і високим рівнем обслуговування. Якщо у вас є будь-які питання чи зауваження щодо процедури повернення, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки. Дякуємо за ваш вибір Ozone!


icon_teleg icon_viber icon_whatsapp icon_callback